Friday, March 4, 2011

Hati...

Hati....
Kenapa hati yang merasa dulu
Kenapa sakit sangat bila tahu sesuatu..
Kenapa mesti ada hati??
Subhanallah....
Sebenarnya ibu masih tak bleh terima
Sebenarnya ibu masih tak boleh melupakan
Sebenarnya hati ibu yang tak boleh xxxxxxx
Ya Allah....
Cekalkanlah aku...sabarkanlah aku
Dalam meniti jalan-Mu...dugaan-Mu
Sesungguhnya aku adalah seorang hamba yang lemah
Jika benar inilah dugaan dari-Mu
Aku REDHA....
Siapalah aku untuk menidakkan takdir-Mu
Aku hanya mampu berdoa...
Berilah yang terbaik untuk anak-anakku
Jauhkanlah mereka dari perkara-perkara yang tak diingini
Amin...Yarabbal-a'alamin...

Anak2 ibu,
Ibu dan air mata xboleh dipisahkan....
Tak ada perkataan lagi sedih dari air mata

Kakak n Damia
Jangan hidup dengan berlinangan air mata
Kecuali cintakan tuhan-Mu - Allah swt

No comments:

Post a Comment