Saturday, April 30, 2011

Beli Baju Raya!!!

This weekend g soping baju raya
Mood raya cam dah ader..
Sebab ada orang baru tahun ni...
Saper??? Si tomei Damialah
Semangat ibu beli baju nak tempah tahun ni...

Tapi...yg peliknyer ibu nak suruh Damia pakai baju kakak yang dah 6 tahun lepas
Takper2...sebab baju kakak sangat cantik dan masih baru
Jangan membazir sayang...bukan ibu tak ade duit...
Nak sangat masa kakak dulu ibu simpan elok2
Manalah tahu dapat anak "pink" lagi..bleh pakai
Khayalan ibu benar belaka...Damat si Tomei Damia
So...segala baju kakak...tak pernah ibu bagi kat orang lain...bukan kedekut tau!!
Sayang sangat...semua masih baru!!!

Dikesempatan inilah...ibu nak Damia pakai baju Kakak...RM over 100...
Mahal kan?? baju yang bersaiz kecil (1year) tak dipakai lagi...
banyak lagi ibu tempahkan baju kurung kakak...
Semua masih cantik...comel....ada yg lining lagi...

Tapi tak leh cakap jugak...abah mesti belikan baju lagi
Tak perlah...yg penting...kali ni ibu dah berjimat jugak..
Ermmmm...tema tahun ni mesti oll purple
Tak nak pink...mesti masa soping raya ibu banyak belikan baju pink banyak
Nak elak pink bleh ker dengan anak perempuan yang dah suka warna pink ni (kakaklah)
Tak mungkin...kalau bleh kakak nak Damia pun warna pink...kelakarlah kakak ni


So...hari ni ibu belikan semua baju koten jer...bleh tahan juger hargenyer
Semiter RM16 over...dapat diskaun 20%
Ibu beli hampir 6 pasang...mak oiiii!!! banyaknyer...
Bukan nak pakai sumer masa raya...kat opis gak
Dah lamer tak tukar baju...melaram sekali sekala
Dannn...sepasang baju biase...cukup2
Baju kakak samer ngan ibu...purple...
Baju kotennye sangat cantik kali ni...memang sedap giler kainnye...
Sampai tok, maksu n maklang pun beli kain yang samer..corak lain2lah..

Heehehehehehehe...
Ibu luper plak nak ambik gambar kain2 tadi...
Dah ngantuk n sangat letih.....
Nak tido...
Malam ni ibu bukak hrmis..tak dapat2
Dah 2 minggu...takperlah...harap diberi masa tuk isi lagi

1 comment:

  1. gilos arhgg...hoi puasa dah habis ganti lum..hehehehehe

    ReplyDelete